Welkom bij Bouwshop Utrecht!

Waar woningverbetering & Creativiteit samenkomen

7 dagen per week geopend

Klachtenregeling

Klachtenregeling – Bouwshop Utrecht

Bij Bouwshop Utrecht hechten we veel waarde aan klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening. We nemen iedere klacht serieus en streven ernaar om samen met u tot een passende oplossing te komen.


1. Indienen van een klacht

Heeft u een klacht over een product, onze service of een andere ervaring? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. U kunt uw klacht indienen via:

E-mail: info@bouwshoputrecht.nl
Postadres:
Bouwshop Utrecht
Savannahweg 71C
3542 AW Utrecht

Vermeld in uw bericht alstublieft:

  • Uw naam en contactgegevens

  • Het order- of factuurnummer (indien van toepassing)

  • Een duidelijke omschrijving van uw klacht

  • Eventuele bijlagen (zoals foto's, facturen, etc.)


2. Bevestiging en behandeling

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen vijf werkdagen een bevestiging van ontvangst. Wij streven ernaar om uw klacht binnen tien werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn voor onderzoek, dan informeren wij u hierover en geven wij een indicatie van de termijn waarin u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.


3. Oplossing

Wij beoordelen elke klacht zorgvuldig en zoeken samen met u naar een passende oplossing. Indien u recht heeft op herstel, vervanging of terugbetaling op basis van de wettelijke garantie, zorgen wij dat dit zo spoedig mogelijk wordt geregeld.


4. Escalatie

Indien we er samen niet uitkomen, kunt u ervoor kiezen om de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschilbeslechter of de bevoegde rechter. Wij staan open voor redelijke vormen van externe bemiddeling, mocht dit gewenst zijn.